تبلیغات
ناظرحضرت - سه راهكار بی‌خطر برای مقابله با ولع شیرینی‌خوری

لوگوی سایت


دانلود نرم افزار, یوزرنیم و پسورد نود32 ,فایل آپدیت آفلاین نود32, کلید های کاسپراسکای,آپدیت اویرا,آپدیت مکافی

موضوعات

آخرین ارسالی ها

آپدیت آفلاین نود32 به تاریخ 1392/07/09 بانک ویروس8861
یوزرنیم و پسوردهای جدید نود32 به تاریخ 1392/07/09 یا 2013/10/01
فایل آپدیت آفلاین اویرا به تاریخ 1392/01/15 یا 2013/04/04(همراه آموزش آپدیت)
دانلود آپدیت مکافی به تاریخ 1392/01/15
آپدیت کارت گرافیک
دانلود ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.314.0 Final نسخه 32 و 64 بیتی
دانلود Avira Antivirus Premium / Internet Security 2013 13.0.0.3499 Final نسخه پولی با کرک
کلیدهای جدید کاسپراسکای به تاریخ 1392/01/04
آپدیت آفلاین آنتی ویروس AVG
دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس آواست AVAST به تاریخ 2013/03/21
فایل آپدیت آفلاین کاسپراسکای به تاریخ 1391/10/23 یا 2013/01/12 ( لینک مستقیم)
کلید فعالسازی ویندوز 8 همه نسخه ها
دانلود نرم افزار پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا – KMPlayer v3.4.0.55
دانلود نرم افزار Multi Flash Kit 2.10.30
دانلود مستقیم مروگر گوگل کروم Google Chrome 24.0.1312.1 Dev

نظرسنجی

نظر شما درباره قالب جدید




آمار بازدید

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

امکانات

سه راهكار بی‌خطر برای مقابله با ولع شیرینی‌خوری
همه ما می‌دانیم كه مقادیر زیاد قند موجود در مواد غذایی فرآوری شده برای سلامتی مضر است و هرچند مدت كوتاهی به ما انرژی می‌دهد اما موجب بروز سردردهای مكرر می‌شود و در ما نیاز كاذبی به مصرف بیشتر این مواد خوراكی ایجاد می‌كند كه پیامد آن اعتیاد به این قبیل خوردنی‌های شیرین است. به گزارش ایسنا، نكته قابل توجه این است كه آیا راهی وجود دارد كه بتوان این ولع سیری ناپذیر برای خوردن مواد قندی را كنترل كرد؟
به گزارش سایت اینترنتی ارگانیك، كارشناسان تغذیه می‌گویند اگر شما هم به این ولع شیرینی خوری دچار می‌شوید بهتر است به دنبال منابع قندی طبیعی باشید تا ضمن ایجاد احساس رضایت از بروز آسیب‌های جدی در بدنتان جلوگیری كنید.
در این مقاله 3 راه طبیعی و بی‌ضرر برای مقابله با ولع خوردن مواد قندی ارائه شده است كه به قرار زیر است:
-‌ به میوه‌ها بیشتر اطمینان كنید. هرچند میوه‌ها هم حاوی قند بویژه فروكتوز هستند اما در عین حال منبع غنی از فیبر خوراكی هستند كه به همین دلیل زودتر احساس سیری ایجاد می‌كنند و برخلاف میان وعده‌های قندی مصنوعی، مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارند. البته برخی ازمیوه‌ها هستند كه ذخیره قندی بسیار بالایی دارند بنابراین بیشتر مصرف سیب و توت‌ها توصیه می‌شود كه هم شیرین هستند و هم به اندازه سیب و آناناس و میوه‌های خشك شده مملو از قند نیستند. بعلاوه اگر همراه داشتن انواع میوه‌ها در طول روز برایتان كار دشواری است می‌توانید دسرهای مختلف میوه از قبل را تهیه كرده تا در صورت نیاز از این دسرهای طبیعی استفاده كنید.
- عسل ارگانیك هم یك گزینه مناسب قندی است. هرچند عسل ارگانیك نیز حاوی مقادیر زیادی قند فروكتوز و گلوكز است و نباید زیاد مصرف شود اما به هر حال نسبت به عسل فرآوری شده و تصفیه شده گزینه سالمتری است و واقعا خواص مفیدی دارد بویژه عسل تیره كه سرشار از آنتی اكسیدانها است. برای اینكه با طعم خاص عسل ارگانیك مشكل نداشته باشید می‌توانید آن را همراه با ماست كم چرب یا چای مصرف كنید.
- «گیاه برگ شیرین» موجود در عطاری‌ها نیز یك جایگزین قندی واقعا طبیعی و مناسب است. این گیاه حتی برای مبتلایان به دیابت هم قابل استفاده است. این گیاه خواص بسیار دیگری نیز دارد. برای مصرف این گیاه می‌توانید آن را در نوشیدنی خنك خود ریخته و بدون نگرانی از نوشیدن آن لذت ببرید.

موضوع : سلامت ،
برچسب ها : درباره شیرینی خوردن چطور شیری نخوریم آموزش شیرینی نخوردن درباره خوردن شیرینی ولع شیرینی 
+ نوشته شده در چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 03:29 بعد از ظهر توسط امیر حسین ناظرحضرت | نظرات ()